Kroondijkje.reismee.nl

Ik leef nog!!!!!!

Hallo Lieve Mensen!!!

Sorry dat ik geen mail terug stuur want ik ben hier ook alweer ander halve week. Maar internet is zo traag... We krijgen nu deze week hopelijk internet thuis, omdat wenooit op de campus zijn is dat wel nodig. Ben nu een uur op de computer en heb 1 mail geopend. Maar ik stuur altijd terug wanneer weet ik niet maar komt goed!

Gaat helemaal goed met mij. Had alleen eerste week even een hevige blaasontsteking, kon niet zitten en staan, lopen ging nog wel. Dus was goede binnekomer. Maar voel me op mijn gemak in ons appartementje.

Stage moet nog even vorm krijgen maar we zijn druk bezig. We gaan 3 dagen bij Ingubo werken zoals het nu staat en 1 dag in de week naar Canton Sea wat we daar gaan doen weten we donderdag.

Nogmaals ga mail terug sturen en volgende keer zal ik even een mooi verhaaltje schrijven op mijn blog!

Liefs

Reacties

Reacties

nelleke

Hoi Lyan,fijn dat het nu goed met je gaat,blaasontsteking is niet zo maar wat,weet er alles van.Ben benieuwd wat die stage bij Ingubo in houd,en dat Canton Sea weet ik ook niet,maar dat hoor ik nog wel.
doe je rustig aan daar in de verte,en tot weder horens via jou site !
groetjes van mij en de rest van de wissings,doeiiiiiiiiiiiiiii

Jacqueline

Joehoe, wij leven ook nog, wel koud hier en regen. Vervelend van je blaasontsteking maar je moet maar zo denken, het is wel weer over voordat je een oud wijfje bent hahaha :)
Fijn dat je de draad weer oppakt en wacht op je eerste officiele blog.

lieve groetjes van ome Job, tante Jacq en neefje Dion en nichtje Isza en broertje Niels.

Ps onze Dion is gestart op school en nu al dikke v..........ing??? leuk hè.

Brenda&Aran

Heey meid.
Hoe is het daar?
klein verhaaltje voor jou doen. hihi

Leuk appartement?
Wat stom dat internet zo traag is. Hopen dat je internaat daar krijgt.

Blaas ontsteking nou lekker dan heb jij dat weer:P
Hoop dat het nu is bijgetrokken.

Liefs en kus van ons..

xx

Chantal

Schat!

Het is je geraden ook dat je een mail terug stuurt:P!!!
Had je vanochtend bijna zullen krabbelen of je hem wel gekregen had en of je idd nog leefde!!!
Maar super dat je je gemak voelt in jullie appartementje en ik ben heel benieuwd hoe alles daar verder is (maar dat mail je dan nog maar ff)!!!
Het is hier nu wel weer stil hoor zonder jou en Heleen:(, kijk nu alweer uit naar volgend jaar zomer;)!!!

Dikke Kus

An Bouter

lieve Lyan, Leuk dat ik weer wat van je hoor, hoop dat je weer helemaal beter bent. Een vrijdag gaan we naar Ameland.
Liefs An

Elise

Lieverd!!

Mooi dat het weer goed gaat!!:D Oh niet leukk dat je blaasontsteking had!! Pff echt balen!!
Balen dat internet zo traag is hopelijk is het straks beter!
Oh spannend nog even van je stage dus! Ben benieuwd! Heel veel succes!!
Fijn dat je je goed voelt in het appartement!! Ik ben benieuwd naar de andere verhalen! Ik ga je zo even mailen!

Heeel veel plezier en succes!!

Liefss dikke kus en knuffel voor jou!!!

Linday

Duday, jeetje zeg wat een toestand :S. blaasontsteking zuigt. gelukkig is het alweer over :)!
succes morgen met overleggen wat je gaat doen, ben benieuwd wat het is! tot gauw (K) missss you

heleen

halloooo!

ik ben ff sneaky op internet op mn werk! ma kan niet op hyves of facebook dat is geblokt ma dit kan wel! whehe!!! meid, ik snap helemaal dat je niet zo vaak op internet zit! ik heb ook nog geen internet thuis dus heel irritant allemaal,,ik kan hopelijk volgende week een blog schrijven en iedereen terug krabbelen!! wel super kut dat je begint met blaasontsteking, ik was super verkouden heel wat minder erg ma int begin lastig voor serieus te werken. als we allebei internet hebben gaan we ff skypen!! hoeist met piemela? dikke kus heleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!