Kroondijkje.reismee.nl

Fundraising!!!!

hallo lieve mensen!

Ik heb jullie hulp nodig. Zoals jullie weten werk ik voor INGUBO project voor straatkinderen. Toen ik 6 weken in Nederland was heb ik ook geld ingezameld voor dit project. Tijdens Glemmer hebben Elise, Petra, Dieuwke, Laila, Nynke, ben ik nou iemand vergeten? Armbandjes verkocht. Helemaal super, staat op mijn rekening en is nog niet uitgegeven maar zodra ik dat doe laat ik het weten. Wordt waarschijnlijk tijdens de verhuizing van Ingubo, hopelijk dit jaar nog.

Ik werk ook nog 1 dag in de week voor Child Welfare in Kenton on Sea. Kenton on Sea is ong. 15 min van Port Aflred vandaan. Child welfare is een organisatie voor kinderen van 0-13 jaar. Op de website kun je meer informatie over vinden, maar gaat over heel Zuid Afrika.

www.childwelfaresa.org.za

Waar child welfare zich vooral mee bezig houdt isbijvoorbeeld:

Adoptie, kinderen met gedragsproblemen, kindermishandeling, weeskinderen (fostercare), straatkinderen etc. Is heel breed ik denk dat je het een beetje kunt vergelijken met Kinderbescherming en jeugdzorg in Nederland. Alleen child welfare is een NGO en is onafhaneklijk van de overheid en moet rondkomen 70% van overheid en 30% van fundraising.

Oke voor de lieve mensen die dit lezen, hebben die misschien ideeen of connecties in Nederland die ik kan benaderen voor fundraising? We hebben een brief opgesteld met details en informatie over Child Welfare en die gaat barbara doorsturen naar Rotery Club in Duitsland.

Waarvoor we het geld in eerste instantie gaan gebruiken, een auto voor Child Welfare voor Kenton on Sea. Misschien denk je wat een luxe en waarvoor hebben ze dat nodig. Het is neit zo dat je vanuit kantoor werkt. Je werkt veel in de community. En misschien denk je kan ook fietsen of een auto gebruiken, maar de afstanden (en wegen zijn anders vooral in township kan je niet met klein opel corsaatje doen na 1 week kan je de auto naar de garage brengen) hier zijn veel groter dan in Nederland. Je kan een dorp hebben zoals Kenton on Sea, die misschien even groot is als Sloten, maar de township is dan twee of drie keer zo groot, met twee of drie keer zoveel mensen. Child welfare Kenton on Sea heeft 1 klein Child Welfare kantoor met twee social workers, voor ong. 10.000 mensen. En moet je nagaan dat haast de helft van deze mensen een 'probleem' hebben thuis.

Alle ideeen zijn welkom! Of misschien wil iemand nog tijdens de kerst in Nederland wat organiseren?:D hihi alles is welkom!

Liefs

ps; ga nu even foto's uploaden

Reacties

Reacties

Elise

Heey lieverd!
Wat doe je weer goed je best en wat een goede ideeën!! Toppie zeg!! Ben echt super trots op jullie. Ik ga even denken wie je kan benaderen of dat ik je kan helpen!
Je bent edgar nog vergeten:P

Meid heel veel succes en zodra ik iets weet laat ik het weten;)

Xxxxx

nelleke

goede ideeen hebben jullie zeg,nu het uit voeren nog..ik zou het niet weten hoe,maar jullie komen er vast wel uit.
is een donatie in geld aan jou ook goed?
vertel het maar in een prive mail naar mij wat jou bank nummer is.
dikke tût,en keep on going girl....groetjes van ons allen.

Lisette

Hee Lyan,
jullie zijn echt toppers vind het super stoer en dapper wat jullie daar allemaal doen en proberen! Misschien is het idee om een email naar al je contactpersonen te sturen en om een donatie te vragen en te vragen of ze het aan iedereen door te sturen.. Via via kun je misschien zo wel bij bedrijven enzo komen die wat meer kunnen storten dan wij!

Liefs Lisette

linday

dat van lisette vind ik een goed idee :D. stuur iedereen een mail, en laat die mensen het ook weer doorsturen. zet het in een mail.
goed initatief chick :)!
xx

Sabine

I'm impressed! Lukt het fundraising? Heb je Nlse rotary ook benaderd? Waar blijven je fotos?!

Dikke tuut aan jullie en de Ingubo-toppertjes!

Laila

Hee Lyan!

Wat geweldig om dit allemaal zo te lezen! Wat een interessante verhalen ook, echt een hele andere wereld! Maar mooi dat je het nog steeds zo naar je zin hebt!! En je hebt ook al veel meegemaakt lees ik. Mooie ervaring! Heel veel plezier en succes ook met het project, topwerk!!

Liefs Laila

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!