Kroondijkje.reismee.nl

Weekend in Port Alfred:D

Alloo!!

Het is nu dan alweer woensdag maar er zijn ook alweer heel wat daagjes voorbij dat ik heb geschreven over mijn belevenissen hier.

Dit weekend zijn we met acht meiden hier in Port Aflred gebleven we dachten we moeten eerst maar even Port Alfred onderzoeken wat hier allemaal te beleven is. En dat was geen slechte zet! Vrijdag avond zijn we eerst wat gaan drinken in ons appartement we hebben daar een bar en die is altijd open. Je kunt daar een wijntje drinken voor 80 cent ofzo:P Het is hier over het algemeen helemaal niet duur dus dat is al prachtig. Daarna zijn we met ons allen naaar Snorts gegaan bar bij het strand. Waar je lekker kunt dansen, poolen of gewoon lekker aan de bar hangen. Het was een gezellige avond we waren half drie thuis, want de kroegen sluiten hier om 2 uur in het weekend. Begint ook wat eerder allemaal, ik vind het ideaal!

Zaterdag was dan Barbara, het meisje is alweer 24 geworden..:P Zaterdag lekker uigeslapen, daarna met z'n allen kanoen op de Kowie River. De weerribben is mooi, maar dit is prachtig!Alleenwerd wel wat bewolkt op de terug weg dus we moesten snel zijn, wanter is zomaar onweer hier.

We hebben barbarakado gegeven, bon voor uiteten. En ze wilde graagnaar een restaurantje die ze gezien had omdat het behang zo mooi was haha. Dus we kwamendaar binnen en we dachten wat is dit???!Maar aardige mensen en super lekker eten. Roti met kip, super nog nooit gehad.Leek allemaal best luxe maar was maar 5,- pp.Klaar met eten gingen we engelse pub in en opgegeven moment gingen we naar apres ski party in de lounge in de stad. Was gezellig,alleen ben je in Afrika ga je naar apres ski party, maar goed als je het maar gezellig hebt.

Maandag hadden we dan eindelijk gesprek met leraar die les geeft op de school waar wij computer les gaan geven.En we mochten dinsdag met onze eerst les beginnen. We hebben alleen smiddags les en sochtends gebruiken we voor voorbereidingen.Het was best even spannend gister om de eerste leste geven.Het zijn allemaal pubers en je weet niet hoe ze gaan reageren.Maar ze waren allemaal gemotiveerdom mee te doen. Sommige hebben nog nooit eencomputer aangeraakt en andere hebben het al een paar keer gedaan. Het is voor mij een uitdaging om dit te doen want ik heb nog nooit les gegeven en dan ook nog computer les. Maar goed alles moet eerste keer zijn;)

Op dit moment heb ik me nog niet verveelt! En we maken al zoveel plannen dat het eigenlijk niet mogelijk is om ons te vervelen. We gaan in de meivakantie naar Kaapstad met 8 meiden. Dit weekend willen we naar natuurreservaat Adho Elephant en gaan paardrijden. En we hebben al tickets geboekt voor Nederland-Japan op 19 juni en dan blijven we een weekend op oranje camping in Durban.

Dus ik hou jullie allemaal op de hoogte wat hier allemaal gaande is..

Toedeloe!Liefs Lyan

Reacties

Reacties

Elise

Heey meiss!

Wat klinkt het allemaal weer super leuk meid! Mooi dat je je zo vermaakt en dat jullie zoveel dingen doen. Ja dat is ook zeker spannend les geven leuk dat de kinderen zo gemotiveerd waren!
Echt leuk om alles te lezen meid. Het stappen klinkt ook heel leuk allemaal!
Oohh wat gaaf wat jullie het weekend daar naar toe gaan. En wat leuk van de meivakantie hahaha dat word vast gekken boel.
Leuk dat je ons zo op de hoogte houd meid.

Succes met alles en heel veel plezier!!

Liefsss xx dikke knuffel voor jou(L)!!

Chantal

Haai skeet

Het klinkt weer allemaal super!!! Ookal wist ik je geweldige weekend al via onze mailtjes ;)!!!
Wat super dat het les geven goed ging, nou maar hopen dat je ze heel wat bij kunt leren in de komende weekjes, maar dat gaat jou vast wel lukken!!!
En wat een onwijs gave plannen hebben jullie alweer gemaakt, ben zo jaloers:P!!!

Have fun en we mailen snel weer!!! Kus xXx

Elma

Oh wat klinkt dat super allemaal zeg. Volgens mij ga je tijd tekort komen daar.
En Sybren is vast jaloers op je.
Hier is het vandaag koud,regenachtig en veel wind. Het schijnt na morgen hier ook weer lekker warm te worden. Morgen uitgerekend maar er gebeurd nog niks.
Misschien gaat deze baby dan toch op jou wachten (ik hoop het niet natuurlijk).
Lyan geniet van alles en we houden contact.

Liefs de Bangma's

Petra

Hee Lyan!

Wat een avonturen heb je weer beleefd! :D
Mooi dat je het zo naar je zin hebt daar!
En echt supergaaf dat je hun les mag geven enzo!
Ook superrvet dat je kaartjes hebt voor Japan-Nederland!
Hahah heeel veel plezier nog de komende tijd!
En ik wacht met smart op de foto's !

Liefss xx.

linday

woehoeee LEI-ANN... te vet. jaloers jij gaat gewoon naar WK, te gek!
en mooi dat het lesgeven je bevalt, het is altijd iets moois als je mensen kan helpen die het minder hebben er niet veel ervaring hebben. heb je echt het gevoel dat je ze wat leert, dat is fijn. ben benieuwd naar je volgende verhaal. en echt hé.. de tijd gaat snel of niet ;)???
xxx linday

Brenda&Aran

Dag poepie!!
Leuk om dit te lezen!! Super je verveeld je echt niet daar! Wat heb je al veel beleeft! Je zult natuurlijk veel meer beleven! En Lekker roti gegeten!! Hmmm krijg nu al trek! Was super om je even te spreken op msn! Lijkt het net of je hier dicht bij bent. Dikke kus ons!!!

xxxxx

Almer

Nichtje!

Ten eerste nog bedankt voor je felicitatie :D

Mijn tante (die ken jij ook wel geloof ik) heeft mij nadrukkelijk verteld dat ik wel even een reactie moet neerzetten als ik je verhalen lees.

Doe ik dus ook he! Vind het wel bijzonder, ben je al wat bruin onderhand? Ik ben jalours! Je hebt in ieder geval nog een hoop te vertellen zo te zien dus we gaan het lezen.

Groeten aan je voeten!

Almer

Potvers, kan niet meer aanpassen. Vraagje: Hoezo Chicky!! in je felicitatie? Ik snapte hem niet!

Dat hoort niet!

Ilona

Hee lieverd!
Wat een goed idee zeg, om wat meer te gaan zien van Afrika! En wat is het daar goedkoop zeg, ideaal gewoon! Zo ben je ook niet zoveel centjes kwijt, zoiets moeten ze ook maar aanschaffen in Lemmer:P!
Klinkt wel erg gezellig hoor, al dat stappen van jou.. Dus in Afrika kan je net zo gezellig stappen dan in Lemmer en omgeving!
Kanovaren ook super zeg!!
Klinkt erg spannend zeg om die kinderen les te gaan geven en al helemaal omdat het pubers zijn! Maar wel grappig dat sommige nog nooit een computer hebben gezien (wij vinden dat gewoon normaal!)
Het klinkt trouwens meer als een vakantie, want je doet echt zoveel leuke dingen daar!
Nou ben benieuwd naar je volgende verhalen!
Heel veel plezier daar, geniet er lekker van want voor dat je het weet ben je alweer in Nederland!
Liefs Ilona

Yvon

Volgens mij ben je uber goed bezig!! Ik wil nu ook zo graag... ben ook niet bang dat ik me ga vervelen, volgens mij zit het wel goed! Just enjoy your life!!
Tut van je studie en witte kat maatje! haha

heleen

jaaaah en nu is dan egt het punt bereikt dat ik schijt jaloers ben op je!!:P naar nederland-japan! W0o0o0o0oW!! haha en de rest is natuurllijk ook super gaaf! de mailtjes waren ook weer hilarisch:P tot mails! xoxo love you

An-B

Hay Lian, wat maak je leuke dingen mee, en een stel vriendinnen heb je ook.
Ik was vanmiddag bij Oma je had haar net gebeld, dat vond ze erg leuk. Roti is erg lekker, ik maak dat ook wel eens. Gr. en liefs An

Yvonne O

Ja ja studiereis of stage noemen ze dit ???????????????
Kijk maar uit met die lage prijzen en die lekkere drankjes (ahum), nee hoor neem `t lekker van en tot de volgende keer maar weer. Gr. Yvonne en Carel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!