Kroondijkje.reismee.nl

Kleine update:)

Yello!!

Het is weer vrijdag, dus weekend:D!! Is het niet mooi hoe snel de dagen omvliegen je hebt soms niet eens de tijd om er over na te denken wat je de hele dag hebt gedaan.Of je nou in Nederland bent of duizenden kilometers verderop, maakt helemaal geen fluit uit.

Deze week zoals gewoonlijk les gegegeven, maar we kregen even te horen dat we vanaf volgende week ipv 27 jongeren 140 jongeren les moeten geven. Omdat de examens beginnen moet dat allemaal nu nog even. Dus moeten we allemaal in groepen verdelen en over de dag verdelen. Ach we improviseren wel wat zo gaat dat dan hier, geen stress. En dan ook nog de aids campagne, we gaan ook nog een open dag houden hier op de campus dus flyeren etc en ook op 11 juni opening van WK. Niet in Johannesburg hoor, maar hier in Port Alfred wordt een feest georganiseerd waar veel mensen naar toe komen. Actie!

Dit weekend: Zaterdag naar Kwantu dat is een park met olifanten en dan gaan we op een olifant rijden, dat doe je nou ook niet elke dag, tenminste ik niet:D

Na het weekend vertel ik jullie hier meer over hoe dat was, maar het belangrijkste wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik foto's heb. Niet op deze site want dat duurt te lang maar op mijn hyves. Dus voor de mensen die geen hyves hebben misschien even met iemand mee kijken die wel hyves heeft of anders hyves aanmaken en mij even toevoegen! Uiteraard is dit niet alles, maar beter iets dan niets.

Rest van de foto's komen nog,, als ik weer ochtend vrij heb ga ik even speciaal ervoor zitten!

Fijn weekend & Ciao

xxx Lei-ann

Reacties

Reacties

Brenda&Aran

Heey meid.
Wat gaaf op olifanten rijden.
Weet je hoe cool! Nee doe je niet elke dag hihi.
Ik had je foto's al gezien op hyves.
Leuk hoor.
Krijg je toch een beter idee hoe het daar eruit ziet enz.
Heel veel plezier nog!
Ik hoor het nog wel van je! Nieuwe verhalen enz..

Groetjes van aran!!

xxxx

Brenda

Buuf Ilona

Hoi Lyan,

De zon heeft nederland gelukkig ook weer ontdekt dus mijn jaloezie word nu iets minder. Je verhalen zijn schitterend en geniet ervan. Deze ervaringen neemt niemand je meer af!! Veel plezier verder en hou ons op de hoogte.

Liefs, Philip, Ilona , Mitchell en Savannah

Yvon

Hey lieve skat!!
Wat een drukte of niet?? Maar wel een super ervaring... zulke weekenden moet je ook gewoon doen, nu kan het!! En volgend jaar misschien ook naar Port Alfred! Spannend!! Hoe ga je dat doen met je visum, ook vrijwilligers visum...?? Hoorde trouwens van Desiree van de Grand tour dat ze net in Tailand geweest is en dat het wel erg is maar niet zo dat je niet kunt gaan... beetje vreemd allemaal... Maar ja... Hou me op de hoogte, geniet van de verhalen! Ik ga vanavond weer even naar de Witte Kat! Heb wel weer zin om je te zien als je terug bent! Helemaal gezellig! Ik probeer met Pinksteren nog even te bellen, want dan ben ik weer bij mijn ouders... poging 4 haha!! Ooit komt de dag dat ik je bellen mag :P Geniet! Enjoy! Kussie!!

linday!

jij bent echt een held :D!
je doet zoveel, sta er versteld van. echt te gek dat jullie van plan zijn om terug te gaan. als je het gevoel hebt dat je nog niet klaar bent moet je zeker terug gaan. anders heb je een onafgemaakt gevoel en blijf je daar weer me zitten.
have fun met olifanten rijden trouwens, ben benieuwd hoe dat was :D! hoor het snel.
geniet Lei-ann en spreek jou gauw xxxxxx

yvonne scholten

Hoi Lyan,
nou, dat zijn even een paar meer mensen om les te geven! Maar ik lees het al, je gaat gewoon mee in de Zuid Afrikaanse stijl: geen stress!
Geweldig op olifanten rijden, je moet alles meedoen wat er te doen valt, nu het kan.
groetjes en geniet er maar van. Yvon

Niels

Hey zusje!

Heb je foto's gezien hoor.... en jij op een olifant, daar wil ik zeker wel een foto van zien!! Haha leuk hoor.
Maar je hebt het dus aardig druk hoor ik wel.
En ga je nog naar een wedstrijd van t WK?
Stuur je nog wel een mail...

Gr Niels

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!